Тема: виховання всебічно розвиненої особистості, орієнтованої на найдосконаліші соціокультурні та моральні стандарти, загальнолюдські та національні цінності.
Мета: формування цілісної особистості, усебічно розвиненої, здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення; створення ефективної системи спільної діяльності сім’ї та ліцею.
Основні завдання:
· гуманізація виховного процесу, що виражається у створенні умов для розвитку особистості, для спонукання її до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку, самовиховання.
· підтримка та укріплення традицій ліцею, що сприяють створенню загальноліцейського колективу.
· удосконалення майстерності класного керівника, спроможного компетентно здійснювати виховну діяльність.
· розвиток учнівського самоврядування.
Пріоритетні напрямки виховної роботи:
· ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
· ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей;
· ціннісне ставлення особистості до мистецтва;
· ціннісне ставлення особистості до природи;
· ціннісне ставлення особистості до себе;
· ціннісне ставлення особистості до праці.
Виховна робота ліцею передбачає:
· формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів;
· виховання духовної культури особистості;
· виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;
· формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;
· утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам'яті;
· збагачення народних традицій, звичаїв;
· забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров'я;
· формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою;
· створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнів до різноманітної діяльності щодо інтересів;
· створення умов для соціального захисту дітей;
· організація педагогічно-доцільної системи учнівського самоврядування.
Одне з головних завдань педагогічного колективу — залучення батьків до загального виховного процесу, використання їх творчих можливостей у загальноліцейських заходах та у позакласній роботі з класними колективами.
Основні напрямки роботи з батьками:
• участь батьків у роботі ліцею;
• робота батьківських комітетів класів;
• проведення класних зборів, загальноліцейських заходів;